Boykot min krop!

Jeg fylder 40 i år. Jeg nærmer mig med stormskridt det, der i min familie altid har været benævnt ‘Metal-alderen’. Det er vistnok en vits og så vidt jeg husker skal man med et smørret grin afvente tilhørerens ”Hvordan det?” inden man svarer: ”Sølv i håret, guld i munden og bly i røven” med det der helt særlige ansigtsudtryk der siger: ”Jeg er for beskeden til at grine af mine egne vittigheder, men vi ved begge to godt at det, jeg lige sagde, var fuldstændigt hilarious!”.

Men altså – 2007 er det år, der siden skal blive kendt som året, hvor Victor Mundi fyldte 40. Ganske vist først henne i en oktobers penge, men min krop har allerede taget forskud på glæderne.

Den er inden for de sidste par år begyndt at opføre sig fuldstændig uansvarligt. I et anfald af pubertær egoisme buler den ud de mærkeligste steder, mens andre områder stille og roligt forgår med en sødlig, fed em af forrådnelse.

Desværre er jeg så uheldig at fylde 40 i en epoke, der har et apoteotisk forhold til kød og knogler. I gamle dage var det en dyd at holde ånden skarp og sjælen stærk; i vore dage lyder mantraet, at ‘man skal passe på sin krop’.

Men så er det lige jeg spørger: Hvorfor i alverden skulle jeg passe på min krop? Den har jo øjensynligt totalt mistet interessen for at passe på mig!

Jeg vil hellere vende den om: Boykot min krop! Indfør handelsrestriktioner mod min krop. Vedtag FN-resolutioner imod den. Min krop er en del af ondskabens akse. Hvor den før har været en sovende celle, er den i fuld gang med et (efter de seneste tal for middellevetid) 34 år langt selvmordsangreb. Jeg har håndfaste beviser for tilstedeværelsen af masseødelæggelsesvåben.

Enhver, der på nogen som helst måde kan sættes i forbindelse med min krop, vil blive taget til fange af danske soldater uden Dannebrog på uniformen, udleveret til nænsom tortur hos amerikanske soldater, transporteret på hemmelige CIA-fly til en tropeø, iklædt orange kedeldragter, frarøvet enhver ret til retfærdig retsbehandling og for evigt udsat for hån, spot og latterliggørelse.

Dog skal det siges, at enhver der på nogen måde ligner Sophie Marceau, automatisk opnår politisk asyl helt, helt tæt på mit guddommelige tempel af en krop.

1 kommentar

Filed under Fællesbeskeder, Medisterpølse

One response to “Boykot min krop!

  1. He he – ja, selv når man er sin egen nærmeste fjende, kan det vendes til noget godt, hvis den rigtige situation opstår… Jeg krydser fingre for, at den/det guddommelige Sophie kommer forbi, for at få en omgang asyl!

    Og stort tillykke – temmelig meget på forskud, men alligevel 😉

    Hulemanden

Skriv et svar

